dilluns, 22 d’octubre del 2007

Com pots col·laborar amb la campanya

Si ets català:
fes arribar la campanya a tothom qui coneguis, explica'ns en els comentaris de quines catalanes voldries verue la pitrera.

Si ets catalana:
Ensenya els pits, si vols ens els envies en fotografia i els ensenyarem aquí, però també pots ensenyar els teus pits als companys de feina, o bé si estàs en atrapada en un túnel en una d'aquestes "incidències" ferroviaries amb les quals l'enemic ens castiga i amb impotència et preguntes què podries fer: ensenya els pits als teus companys de vagó.

7 comentaris:

desorientat ha dit...

mmmm.... a mi em faria gràcia veure els pits de la "infantita". No la lletgete, l'altra, la que viu a Barcelona. No se, em faria gràcia, ves quina cosa

Mart de Garriga ha dit...

I els de na Judit Mascó? I els de n'Esther Romero? I els de n'Àngels Barceló? I els de na Maria del Mar Bonet?

Anònim ha dit...

i per que no els pits de homes?

Anònim ha dit...

divertidíssima la campanya, ensenyem-los PER CATALUNYA!!!!

Anònim ha dit...

Les tietes solteres de catalunya que van dia si, dia també a missa, tenen els pits de conya i per catalunya o no, es mereixen l'acte patriòtic o no.

Anònim ha dit...

Doncs jo voldria veure els de: Raquel Sans, Mònica López (meteo), Laura Conejero, Judit Mascó, Helena García-Melero, Tània Sàrrias, Carme Chacón, Irene Montalà, Marina Llansana, Cristina Brondo, Chantal Llavina,... en són tantes! Però quan les veurem?

Anònim ha dit...

Aaaai, quina dolça utopia... Estic amb tu Biz, n'hi ha tants i de tant amagats que valdrien imperis... Però em sembla que aquest país encara hi ha tradicions massa arrelades, i no se jo, si arribarem a veure algun mugró a enlloc, que no sigui en alguna pel·lícula, com una exalació.
Per cert, algunes de les que ja heu dit, ja els han esnenyat en algun llagmetratge com na Laura Conejero o na Cristina Brondo. Dic jo que ara els podrien ensenyar per una gran causa com es el nostre pais, no?